قم - عضو فقهای شورای نگبان با اشاره به کارهای انجام شده برای حل مشکل آب قم، خواستار تلاش مسئولان برای تکمیل پروژه ملی انتقال آب به استان قم شد.
(متن کامل این خبر را در ادامه مطلب بخوانید)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم، آیت الله محمد مؤمن در دیدار سید مهدی صادقی استاندار قم طی سخنانی قم را مبدأ انقلاب اسلامی و مرکز جهان اسلام دانست.

وی با اشاره به نعمت ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی افزود: در شرایطی که در منطقه خاورمیانه برخی کشورها بحران تراشی می‌کنند، جمهوری اسلامی تمام قد در مقابل تروریسم ایستاده است.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری آیت الله مؤمن در ادامه با بیان اینکه کارها باید برای رضای خداوند انجام شود، افزود: خدمت صادقانه به مردم توفیق الهی را نیز در پی خواهد داشت.

آیت الله مومن، سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به کمک‌های صورت گرفته در این سفر به اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی همچون انتقال آب به قم تصریح کرد: امیدواریم مسئله آب قم نیز با تلاش مسئولان به صورت کامل صورت پذیرد.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌‌ها و پیگیری‌های انجام شده در زمینه رونق پروژه‌های شاخص عمرانی، جذب سرمایه گذاران و احیای بافت‌های فرسوده ارائه کرد.

استاندار قم استفاده از متخصصین متعهد و نیروهای کارآمد را به عنوان یکی از راهبردهای مدیریتی خود مورد توجه قرار داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با حاکمیت اخلاق و عقلانیت زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم نماییم.